Isnin, 2 Julai 2012

Di singkirkan u_u

Dulu bila aku sahaja di depan mata mereka wahh aku terasa sangat di hargai ..
 tetapi sekarang dengan adanya orang baru, aku seperti tidak hujud dihadapan mereka.. 
seperti kata pepatah " Habis madu sepah di buang " .. 
sekarang ape yang mampu aku lakukan hanya menurut saja ape kehendak mereka .. bersabar hingga tiba satu saat aku akan pergi jauh .. aku cuba sedaya upaya untuk tidak melukakan hati orang-orang yang aku sayang .. namun sebenarnya, usaha itu terlalu sukar untuk aku lakukan .. kini aku hanya mampu memohon pada yang maha esa kuatkan semangat aku supaya aku mampu lakukan ape yang aku impikan ..

aku harus pandang kehadapan dan jangan mudah mengalah dengan dugaan yang Allah berikan .. aku harus kuat .. biar ape pon orang nk kata aku harus redah ..!! 

eh!! dah macam ayat si angah raja lawak lak dalam masterchef ... hehehe .. tibai je janji happy ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan